Szöllősiné Magó Monika -oligofren pedagógia-szomatopedagógia szakos gyógypedagógus. korai fejlesztés
alkalmazott módszerek:
1. Tunyogi Erzsébet gyógyító játékterápia
2. Boglárka vitamintorna
3. BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”
Dr Négyesiné Nyírő Anikó– konduktor tanító
alkalmazott módszerek:
1.Konduktív pedagógiahidroterápiás rehabilitációs gimnasztika (HRG) gyógyúszás oktató
2. augmentatív és alternatív kommunikáció (Bliss nyelv) oktató
3. korai fejlesztő
4. szenzomotoros mozgásvizsgáló, 5 éves kortól a mozgásukban eltérően vagy lassabb ütemben
5.fejlődő gyermekek vizsgálata
6. BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”
Uliczki Anna– óvodapedagógus – gyógypedagógus-pszichopedagógus –hallássérültek pedagógiája szak
alkalmazott módszerek:
1. Zsoldos-Sindelar program, óvodások részére
2. drámajáték
3. BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”
4. Autizmus – specifikus ismeretek a korai fejlesztésben
5. gyermekfilozófia
Reiser Zsuzsanna – értelmileg akadályozott szakos gyógypedagógus
alkalmazott módszerek:
1. BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”
2. Autizmus – specifikus ismeretek a korai fejlesztésben
3. CAT-kit (kognitív-érzelmi tréning) eszközzel segítségnyújtás az autizmussal élők érzelmeinek azonosításában, kifejezésében, megértésében, elfogadásában.
Lencsésné Rákos Zsuzsa-oligofrénpedagógia – logopédia szakos gyógypedagógiai tanár
alkalmazott módszerek:
Gyógypedagógiai asszisztenseink
Nagyné Mike Mária
Dencs Mónika
Németh Miklósné
Dajkánk
Nemes Éva