Szöllősiné Magó Monika  -oligofren pedagógia-szomatopedagógia                                                                   szakos   gyógypedagógus. korai fejlesztés

alkalmazott módszerek:

1. Tunyogi Erzsébet gyógyító játékterápia

2. Boglárka vitamintorna

3.  BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”

Dr Négyesiné Nyírő Anikó– konduktor tanító

alkalmazott módszerek:

1.Konduktív pedagógiahidroterápiás rehabilitációs gimnasztika (HRG)  gyógyúszás oktató

2. augmentatív és alternatív kommunikáció (Bliss nyelv) oktató

3. korai fejlesztő

4. szenzomotoros mozgásvizsgáló, 5 éves kortól a mozgásukban eltérően vagy lassabb ütemben

5.fejlődő gyermekek vizsgálata

6. BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”

Uliczki Anna– óvodapedagógus – gyógypedagógus-pszichopedagógus –hallássérültek pedagógiája szak

alkalmazott módszerek:

1. Zsoldos-Sindelar program, óvodások részére

2.  drámajáték

3. BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”

4. Autizmus – specifikus ismeretek a korai fejlesztésben

5. gyermekfilozófia

Reiser Zsuzsanna – értelmileg akadályozott szakos gyógypedagógus

alkalmazott módszerek:

1.   BMM módszer: „Tanítsuk ugyanazt másként! A Maria Montessori nyomán kidolgozott BMM módszer alkalmazása a pedagógiai gyakorlatban”

2.   Autizmus – specifikus ismeretek a korai fejlesztésben

3.   CAT-kit (kognitív-érzelmi tréning) eszközzel segítségnyújtás az autizmussal élők érzelmeinek azonosításában,  kifejezésében, megértésében, elfogadásában.

Lencsésné Rákos Zsuzsa-oligofrénpedagógia – logopédia szakos gyógypedagógiai tanár

alkalmazott módszerek:

 megkésett – akadályozott beszédfejlődés terápiája,  pösze terápia

 

Gyógypedagógiai asszisztenseink

Nagyné Mike Mária

Dencs Mónika

Németh Miklósné

Dajkánk

Nemes Éva